czwartek, 24 lipca 2014

Barca

Hej ho! Dzisiaj 2 bransoletki dla fanów Barcelony, wariacja na temat tej bransoletki. Inspiracja stąd.


Pierwszą mieliście już okazję oglądać podczas tworzenia, z drugą nieźle się namęczyłam robiąc ją w środku nocy i popełniając całą masę błędów, potem musiałam pruć, naprawiać i takie tam, ale ostatecznie całkiem ładnie mi wyszła.

Dopiero co wróciłam z Festiwalu w Jarocinie, genialna sprawa kiedy Twoje życiowe dylematy ograniczają się do "poleżeć jeszcze na trawce czy pójść pod scenę?". Dodatkowo człowiek uświadamia sobie, że może być głodny, zmęczony, niewyspany, potrzebujący mniej lub bardziej pilnie jakiejś cywilizacji (czyt. WC), a mimo to strasznie szczęśliwy. Choć to zapewne nie tylko zasługa genialnych koncertów ;)


No i ahh jak tu nie być szczęśliwym jeśli słyszało się to na żywo?

11 komentarzy:

  1. Są śliczne...bardzo podobaja mi się twoje dwukolorowe tła...Jak je robisz????

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię za tą bransoletkę *o*
    Oddawaj <3 XD

    Pozdrawiam,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje są o niebo lepsze, niż te, którymi się inspirowałaś :) Też zastanawia mnie, jak robisz dwukolorowe tła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się mimo to, że nie jestem fanką Barcelony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, swego czasu byłam ogromną fanką FC Barcelony, teraz trochę mi przeszło, ale nadal lubię oglądać piłkę (więc zadaję sobie pytanie, jak żyć po mundialu, hehe ;))
    Nigdy nie byłam na takim festiwalu z prawdziwego zdarzenia, ale dobrze, że Ty się świetnie bawiłaś, mimo różnych niedogodności ;) Ach, gdyby człowiek miał tylko takie problemy, jak napisałaś! Ale wiesz, to nudno by było po pewnym czasie i nie byłoby na co narzekać, haha!
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne bransoletki! Pięknie Ci wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już kiedyś wspominałam - chyba nigdy nie wyjdę z podziwu dla robienia tych bransoletek!
    A powód do szczęścia musi być, wiadomo, że Festiwal jest genialnym powodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje są dużo staranniej wykonane. Nie jestem fanem piłkarskim, ale podobają mi się :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku wyobrażam sobie ile to kosztuje pracy i podziwiam twoje śliczne dzieła :> super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są :)
    Jak ja dawno nie robiłam bransoletek z napisem.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletki pierwsza klasa dziękuje jeszcze raz :) Barca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze, są one dla mnie motywacją do dalszej pracy. Zawsze odwiedzam blogi komentujących ;)
Z powodu spamu musiałam wyłączyć anonimowe komentarze.
Proszę o nie nominowanie mnie do LBA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...