środa, 31 lipca 2013

Kawa z mlekiem na zielono.

Ahhh! Nie mam na nic czasu >.< Niby wakacje, a człowiek bardziej zalatany niż w roku szkolnym podczas przygotowań do matury... W przerwie od codziennej bieganiny 2 bransoletki. Pod postem z Szarą about. zaproponowała zrobienie innych wersji kolorystycznych. Myślę sobie - czemu nie? Tak oto powstały Kawa z mlekiem i Zielona. Ta druga poleciała na wymiankę do about., z racji tego, że to ona mnie zainspirowała, A o wymiance w następnym poście ;>
A tu wszystkie 3 opcje kolorystyczne razem:
Jakiś czerwony paproch się na zdjęciu zaplątał -.-
Zielona dłuższa, bo jej właścicielka ma normalne nadgarstki, a nie takie małe kurduple jak ja :P

Ostatnio też dostałam wyróżnienie od Eve:
Mam wyjawić 7 faktów o mnie... Hmm...
1. Uwielbiam truskawkową milkę.
2. I makaron z sosem ze słoika.
3. Ja w ogóle lubię jeść.
4. Jem płatki bez mleka.
5. Nie jem masła ani margaryny - tak, jem chleb 'na sucho'.
6. Lubię kawę zbożową, czego nie rozumie 99,9% moich znajomych.
7. Zbieram pocztówki i aktualnie staje się to moją małą (no dobra, nie taką małą...) obsesją.

Kolejnych blogów nie nominuję, bo... bo nie ;). Leń ze mnie i już.

Miłego wieczoru wszystkim życzę!

4 komentarze:

  1. Zielona i szara wymiatają ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ♥ Szara jest wg mnie the best c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! Uwielbiam Twoje dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne....tez robie bransoletki z muliny...a bloga niedawno założyłam więc zapraszam muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze, są one dla mnie motywacją do dalszej pracy. Zawsze odwiedzam blogi komentujących ;)
Z powodu spamu musiałam wyłączyć anonimowe komentarze.
Proszę o nie nominowanie mnie do LBA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...