piątek, 1 listopada 2013

Zakupy, wymiana i liebster blog vol 4, czyli piątkowy misz-masz.

Witam słonecznie (bo pewnie chowa się gdzieś tam za chmurami), ciepło (bo siedzę pod kocem) i przyjemnie (bo nie ma nic przyjemniejszego niż matematyka 24/7 nawet w dni wolne).
W każdym razie moja uczelnia czwartek miała wolny, moja grupa środę ma w ogóle zawsze wolną, a we wtorek, po stwierdzeniu, że filozofia nie zając i jak raz na nią nie pójdę to nie ucieknie, przyjechałam sobie do domu już we wtorek po południu. I może to co teraz powiem wszystkich zdziwi, ale chyba pierwszy raz jechałam opóźnionym pociągiem, serio.
Ok, dosyć offtopu, przechodzimy do rzeczy istotnych. Poczyniłam niedawno zakup przydasiowy, a że sama lubię czytać co tam sobie ludzie za przydasie kupują, to i ja ze swoich zakupów relację zdam. Więc jestem bogatsza o:
Sznurki woskowane, skręcane, nylonowy i gumka.

Szpilki (nareszcie!), bigle, karabińczyki i sztyfty (są tak fajnie malutkie :) )
Koraliki drobne, perełki, półperełki w 2 wersjach, kolorowa posypka.
Końcówki i łańcuszki (niestety, jeden łańcuszek kupiłam za mały =/).
Łączniki, buteleczki i wkręty.
Guziki (chyba mam słabość do ładnych guzików) i wsówka, której jeszcze nie wiem jak użyję przy moich opornych włosach xD
Patyczki fimo (jabłko, babeczka, motylek, kwiatek, yin&yang i bodajrze kot), bazy do kaboczonów i kaboszony (tak, połączę je).
Gratis: zawieszki, końcówki i koraliki.

Całość z beads.pl. Wszystko przyszło bardzo fajnie zapakowane, szkoda tylko, że dość długo musiałam czekać na wysyłkę. A jeszcze bardziej szkoda, że nie mam za wiele czasu na wykorzystanie nowych zabawek.

Niedawno przeprowadziłam też wymianę z Weroniką. Oto co od niej dostałam:
Była jeszcze pocztówka.

Ostatnio dostałam nominację do liebster blog od MiAmor. Dzięki!
Odpowiedzi do pytań:
1. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
Poznawanie nowych, ciekawych ludzi, ich zainteresowania i pasje, często są oni dla mnie inspiracją. Prowadzenie własnego bloga pozwala mi także na łatwą obserwację własnych poczynań, mój blog stanowi dla mnie "galerię" tego, czym się zajmuję, a jeśli podoba się to też innym, to cieszę się bardzo ;)
2. Jakbyś określiła siebie używając tylko jednego słowa?
Melancholik chyba najbardziej do mnie pasuje, choć nie całkowicie, ale nie mogę wpaść na żadne inne słowo :P.
3. Czytanie książek vs oglądanie telewizji, co wolisz?
Czytać książek nie lubię, telewizji też nie oglądam. Wolę oglądać filmy na laptopie ;)
4. Czy przychodziły czasem takie chwile zwątpienia, że myślałaś o zaprzestaniu blogowania?
Chyba nie, przerwy mniejsze lub większe były, ale póki coś tworzę, to będę to tu pokazywać i dalej rozbudowywać swoją "galerię".
5. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz najchętniej?
Głównie rocka, trochę jazzu, soundtracków i słodkich pioseneczek np. dango daikazoku *.*, a poza tym wszystkiego, co mi akurat wpadnie w ucho.
6. Ulubiona pora roku?
Wiosna.
7. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem? :D
Nocnym markiem zdecydowanie, choć czasem próbuję z tym walczyć, raczej bezskutecznie :P.

Ja nikogo nie nominuję, bo jak wiadomo, leń ze mnie straszny.

Wszystko na dzisiaj, pa!

12 komentarzy:

  1. Zakupy świetne, zawsze lubiłam oglądać takie drobiazgi jak koraliki czy guziki, jestem ciekawa co z nich wyczarujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy....czekam na nowe prace...
    Gratuluje nominajcji:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać posty zakupowe i wymiankowe :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupki i wymianka też widać udana ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    Ps.Jeśli możesz polub moją stronkę na facebook;u ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten post z zakupami przypomniał mi, że też muszę już uzupełnić zapasy :D
    rzeczy wymianki super, szczególnie te spinacze biurowe^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz teraz dużo nowych rzeczy do tworzenia, mnie nowe zawsze inspirują .

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę jakie fantastyczne zakupy.. tylko się cieszyć i brać za robotę ;)
    Zapraszam do siebie już wszystko działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasteczko na spince jest cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy czyli będzie więcej prac,już nie mogę się doczekać:D
    http://maja-and-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy i wymianka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze, są one dla mnie motywacją do dalszej pracy. Zawsze odwiedzam blogi komentujących ;)
Z powodu spamu musiałam wyłączyć anonimowe komentarze.
Proszę o nie nominowanie mnie do LBA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...