czwartek, 18 kwietnia 2013

Liebster blog.

Jakiś czas temu Alicja nominowała mnie do zabawy Liebster blog. Bardzo dziękuję :) Polega to na tym, że odpowiadam na 11 pytań zadanych przez osobę, która mnie nominowała, następnie wymyślam 11 pytań i nominuję 11 kolejnych osób, które mają małą liczbę obserwatorów. Osoby nominowane należy o nominacji poinformować.

Pytania zadane mi przez Alicję:
1. Kawa czy herbata?
Herbata.
2.Przy czym się relaksujesz?
Przy pleceniu bransoletek, oglądaniu chińskich bajek i rozwiązywaniu zadań z chemii nieorganicznej.
3.Do czego masz słabość?
Turbin wiatrowych, motyli i głosu Mamoru Miyano <3
4. Jaki jest Twój lubiony kolor/zestaw kolorów?
Kolor siarczanu (VI) miedzi (II). Poza tym może jeszcze biały i pastelowy róż.
5. Z czym kojarzy Ci się dzieciństwo?
Ze Star Wars, czekoladowymi gwiazdkami, Tomem & Jerrym i watą cukrową.
6. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj biżuterii (kolczyki, korale itd.)
Bransoletki.
7.Czego lub kogo nie znosisz?
Budzika.
8. Czego chciałabyś się nauczyć?
Szycia, rysowania, gotowania, języka japońskiego, scrapbookingu, gry na skrzypcach i pianinie, parkowania prostopadłego (nadal się zastanawiam: kto mi dał prawo jazdy?), umiejętności skupienia uwagi i może jeszcze katalizatorów reakcji chemicznych (na maturę jak znalazł!). Ogólnie to chciałabym się nauczyć wszystkiego, czego tylko miałabym możliwość, jest ciekawe i nie wymagałoby poświęcenia na to 100lat życia. No... może poza językiem niemieckim ;)
9. Jaki kraj/miasto chciałabyś odwiedzić?
Japonię, a zaraz po niej – cały świat ;)
10. Jaki jest Twój ulubiony wzór (paski, kropki itp)?
Hmm.. w sumie to chyba nie mam ulubionego, ale jak już miałabym wybrać to chyba kratka.
11. Kto jest Twoim wzorem do naśladowania?
Moja babcia :)

Pytania do Was:
1. Ulubiona piosenka?
2. Książka czy film?
3. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
4. Co Cię uszczęśliwia?
5. Kot czy pies?
6. Potrawa, której chciałabyś spróbować to...?
7. Ulubiony film?
8. Do czego masz słabość?
9. 3 rzeczy, które wzięłabyś na bezludną wyspę?
10. Sposób na nudę?
11. Co w sobie lubisz najbardziej?

Blogi, które nominuję (kolejność przypadkowa):


***
A póki co pracuję nad ostatnim przedmaturalnym tworem - breloczkiem. Jak spojrzałam w kalendarz i zobaczyłam, że mam tylko 3 tygodnie na nauczenie się materiału z 3 lat biologii, przeczytanie streszczeń wszystkich lektur, nauczenie się prezentacji i oswojenie się z myślą, że na ustnym angielskim przeżyję straszne chwile to w końcu wzięłam się do roboty. Do tego jeszcze te nieszczęsne katalizatory!

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Moje odpowiedzi znajdziesz tu: http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/2013/04/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje!!!
    Powodzenia na maturze!!!( pisze teraz bo potem zapomnę!!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację, w następnym poście odpowiem na pytania ;)

    Mam pytanie - jak Ty to robisz, że bransoletki z napisami wychodzą Ci tak równiutko? Bo moje strasznie się zawijają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź w komentarzu u Ciebie ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! ;) Właśnie o to mi chodziło, że najpierw jest wąsko (na początku), a potem robi się coraz szerzej i nie potrafię tego zmienić. Może jestem głupia ale nie wpadłam na to, że może to być kwestia tego jak mocno zaciskam supełki... Dzięki wielkie! :)
      A u mnie w nowym poście odpowiedzi na Liebster Blog ;)

      Usuń
  4. Dziekuje! Przy okazji odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za nominację:-) dasz radę z tą maturą, tylko musisz podchodzić do tego na luzie:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze, są one dla mnie motywacją do dalszej pracy. Zawsze odwiedzam blogi komentujących ;)
Z powodu spamu musiałam wyłączyć anonimowe komentarze.
Proszę o nie nominowanie mnie do LBA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...